vineri, 23 decembrie 2011

MULTUMESC

Dupa cum stiti, si daca nu stiti aflati acum, am participat cu povestea mea despre o victorie personala la un concurs, sponsorizat de PANDORA, pe blogul Cristinei Bazavan. Premiul pus in joc : un inel in valoare de 400 de roni. Trebuie sa va spun ca sustinerea de care am avut parte m-a coplesit. Oameni cunoscuti si necunoscuti m-au incurajat si m-au sustinut asa cum nu as fi sperat vreodata si datorita tuturor acestor oameni am castigat. E prima oara in viata mea cand castig ceva ( material vorbind )  si faptul ca atati oameni au contribuit la succesul meu ma face inca o data sa raman la crezul meu : intr-adevar, ne nastem si murim singuri , dar prin viata trecem impreuna. 
Nu pot exprima suficient in cuvinte ce simt fata de sustinerea primita asa ca sper sa intelegeti cat de mult inseamna MULTUMESC ! Si sa va spun ca marele meu castig a fost incurajarea si sustinerea voastra.
Tin  neaparat sa aduc multumiri speciale Cristinei Bazavan, pentru aceasta sansa, doamnei Lygia Alexandrescu de la Natural Silhouette pentru sfaturi si incurajare si nu in ultimul rand lui Marius Manole ( stie el de ce :) ) .
Pana la urma inelul...au fost doua pentru ca in suma castigata am putut sa-mi aleg ce-mi place. Iata deci cadoul meu de Craciun ! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu